Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Çarşamba, Ekim 15, 2008

Artık bir açıklama yapma zamanı...

İnanılmaz rastlantılar ve insanın kaderini bir anda değiştiriveren olaylar yalnızca filmlerde olmuyormuş. Bazen en büyük mutlulukların gölgesinde; başımıza gelmesini hiç beklemediğimiz şey bizi en beklenmedik anda bulabiliyormuş. Bir gün herşey her zamanki gibi giderken, kendiniz hakkında öğrendiğiniz bir gerçek, o andan itibaren yaşama bakışınızı tamamen değiştirebiliyor ve artık hiç birşey eskisi gibi olmuyor.


Aylardır bir sürpriz olarak sakladığım bebeğimizin doğum haberini paylaşıncaya kadar, hayatın benim için ne sürprizler sakladığından habersizdim. Karnımda bir melek taşırken, göğsümde de sinsi bir şeytanı barındırdığımın farkında değildim bile. Günlük hayatın kargaşasında olmadık şeylere kafamızı takarken; bazen gözardı ettiğimiz ufacık birşey, olmasından en çok korktuğumuz şey olabiliyor. O gün, yürüyüşe çıktığımda oradan geçmeseydim, herşey çok daha kötü olabilirdi. Çünkü göğsümde hissettiğim şeyin sanıldığı gibi hamilelik ve emzirmeyle ilgili birşey olmadığı; başlangıç aşamasında keşfedilen bir göğüs kanseri olduğu anlaşıldığı anda hayatımın akışı da, anlamı da değişti benim için. Hiç bilmediğimiz bir dünyada, yeni bir mücadele serüveni başlamıştı.

Bu karamsar tablo içinde bebek de anne de, yine de şanslıydık...
Bebek şanslıydı; biraz erken de olsa hayata sağlıkla gözlerini açabildi.
Anne de şanslıydı; kendinin bile önemsemediği şeyi, önemseyenleri kader karşısına çıkarmıştı.

Oğlumuz Dario neredeyse 4 aylık oldu. Benim de tedavi serüvenim başladı.Yolum uzun...İyi ki yalnız değilim. Sevdiklerim hep yanımda.

Komşunun evinde, anneciğin ellerinden anne yemekleri pişiyor.
Birgün ben de değişik birşeyler pişirdiğimde geri döneceğim...

48 Comments:

Blogger Müge Hüner said...

Papatyacığım;
Uzun zaman senden ses çıkmayınca, diğer arkadaşlar gibi artık yazmak istemediğini düşünmüştüm.
Bu gün sevinçle yazını açtım ve muhteşem ayakları gördüm.
Daha yazıyı okumadan ısırmak geldi içimden, ne tatlı maşallah.

Allah analı babalı büyütsün, eşinle ve güzel kızın, minik prensin ile birlikte çok uzun ve sağlıklı, huzurlu bir yaşam diliyorum sana...

Hastalığını sakın kafana takma, erken teşhis ve moral çok önemli bu durumda ve sen çok iyi olacaksın. Çünkü iki melekten oluşan kocaman bir desteğin yani moralin ve erken teşhis gibi bir şansın var.
Çok kısa zamanda yine bu sayfalardan anılarını ve orjinal tariflerini okuyacağımıza eminim.

Kendine iyi bak, tekrar hayırlı olsun canım...

10/15/2008  
Blogger ayseyaman said...

Papatyacım hayırlı olsun bebeğin ve sana da çok geçmiş olsun. Bu uzun yolda sevdiklerinle birlikte tüm zorlukların üstesinden gelecek, ne kadar güçlü bir kadın olduğunu yeniden ispatlıyacaksın. Biz de seni eskisi gibi aramızda tekrar görmek icin bekliyeceğiz.
Yazdıklarınla başından sonuna kadar haklısın, tüm yüreğimle hissediyorum..
İyi kötü süprizler hep yakamızda, Allah hepimizin yardımcısı olsun..
Moralini hep yüksek tut.
Bizi habersin bırakma olur mu?
En içten sevgilerle

10/15/2008  
Blogger FİGEN KARAVAŞ said...

Fıstıgımmmmm,
Ne diyeyim bilemedim simdi ?
Guzel bebek hosgelmiş saglıkla buyusun sevdikleriyle sevgiyle buyusun insallah canım.

Senin için de dualarım seninle.
İnsallah senden tez vakitte temiz haberler alırız hayatım. Direncini kaybetme sevenlerin arkanda unutma ve asla hastaloga yenik dusme olur mu onu sen yeneceksin unutma.

Buradan elimden bir sey gelirse ne olur ulas bana.
Acil sifalar ve iyi haberlerini diliyorum.

Figen Karavaş

10/15/2008  
Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Sevgili komşum Papatyacığım,
Bu kadar ara verince bebek olduğunu hisettim ha geldi ha gelecek diye bekledim, bu minik ayakları görünce de bu kadar beklediğime değmiş dedim kendi kendime. Dario'ya annesi babası ve ablasıyla sağlıklı bir ömür temenn ediyorum.

Sana da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Tedavi sürecinin çok başarılı olacağına eminim. Senden haberlerini merakla bekliyor olacağım.
Sevgilerime,

10/15/2008  
Blogger pinarbk said...

Papatya, öncelikle geçmiş olsun. hastalığının iyileşmesi ve ailenle güzel günlerde yaşamanı dilerim. Dualarım seninle...

Bebeğini güle güle büyüt. Sağlıklı, sıhhatli, analı babalı büyüsün.

10/16/2008  
Blogger Naile said...

Sevgili papatya öncelikle minik bebeğin hayırılı olsun. Hastalığın için de çok geçmiş olsun diyorum. Tedavisi en çok cevap alınan kanserlerden. Tedavii sürecini biran önce atlatıp mutfağına geri dönmeni bekliyoruz...

10/16/2008  
Blogger munevver said...

Sevgili Papatya,

Ben artık yazmıyorum; ama, sizleri takip ediyorum. Geçenlerde "Pembe Kurdele" fotoğraflı iletini gördüğüm zaman, sanki bir şeyler hissettim.

Şimdi görüyorum ki, pembe kurdeleli şeytan, bir melekle birlikte gelmiş. Bunun bir nedeni olmalı. Mücadelende seni motive edecek bir melek göndermiş Yaradan.

Bak anneciğin yanında, ne mutlu sana.

Minik Dario'ya ablası, annesi, babası ve diğer sevenleriyle birlikte sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum.

Sevgiyle yanaklarından öpüyor, bu sınavı da başarı ile geçeceğine tüm kalbimle inanıyorum.

Güzel haberlerini hepimiz bekliyoruz.


İstanbul'dan sevgiler.

Münevver

10/16/2008  
Blogger Berceste said...

Papatya'm, bahar çiçeğim, mutluluklar ve sağlık hep senin yanında olsun. Minik oğluşun ve dünya tatlısı kızınla sana uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim. Tüm sevdiklerin yanında oldukça bu zorlu sınavı da başarıyla geçeceğine inanıyorum. Erken teşhis ve doğru tedavi çok önemli. Babam rahatsızken hastanede 60'larına yaklaşmış bir teyze görmüştüm. Dosyaları veren beyaz saçlı, yaşlı adama ben senin gençliğini biliyorum, yıllardır buraya gelirim demişti. Ben de tüm hastaların o teyze gibi olmasını dilemiştim içimden. En güzel günler seninle olsun. Umarım çok özletmeden güzel yazılarınla aramızda olursun. Eski dostların bir bir bloglarını kapatmaları beni yıkıyor çünkü. Sonsuz sevgiler...

10/16/2008  
Blogger hera said...

sevgili papatya, uzun ve zorlu yolda cok kolayliklar ve sabirlar diliyorum sana.. Minik Dariocugunu al kucagina, sev, op, mincir, tanriya bu mutluluk icin dua et; goreceksin goz acip kapayana kadar gececek zor zamanlar.
sevgilerimle,

10/17/2008  
Blogger Yasemin said...

Papatyacim, yavrunu Allah bagislasin, sanada acil sifalar nasip etsin. Bu hastaligin en onemli tedavisi moral, ve ben biliyorum ki sen moralini yuksek tutuyorsun. En saglikli gunlerde en civil civil zamanlarda gorusmek uzere!

10/17/2008  
Blogger Handan Demiralp said...

Meme kanseri ile iki sene evvel tanıştım, önce bir göğsüm, sonra diğeri alındı ve yerine protez takıldı. Ne kemoterapi gördüm, ne de ilaç kullandım. Şimdi gayet iyiyim, kanseri şeytan olarak görmeyin, onunla el sıkışıp vücudunuzdan gönderin derim. Kanser inatçı ve nefret dolu mücadeleleri sevmiyor, barışcıl ve sevgi dolu bir yaklaşımın olduğu yerde zaten kalamıyor. Hiç endişe etmeyin, Girit mutfağının mucize yemekleri ve sevdiklerinizin desteği yanınızda:) Dario dünyaya hoşgeldi, güzel bir ömrü ve yapacak güzel işleri olsun, sevgimle...

10/19/2008  
Anonymous Adsız said...

canım önce bebeğin hayırlı olsun allah uzun ömürler versin sana gelince allahtan acil şifalar diliyorumm..sevgiler

10/20/2008  
Blogger Tijen said...

Dario erken gelmekle zaten anacığına vermesi gereken mesajı vermiş: daha paylaşacak çoook şeyimiz var anne, yaşanacak çoook yılımız var birlikte.

10/20/2008  
Blogger gezicini said...

saglıklı mutlu günler sizinle olacak, dualarımız sizinle..
sevgiler
gorki

10/20/2008  
Blogger Bocuruk said...

Sevgili Papatya,
Öncelikle yavrunu analı babalı sağlıkla büyütmeni diliyorum. Hastalığın için de Allah' tan acil şifalar dilerim. Tedavilerin çok işe yaradığını yakinen yaşamış birisi olarak, moralini özellikle iyi tutmanı rica ediyorum senden. Moral inanılmaz bir şekilde vücut direncine etkide bulunuyor. İyi haberlerini bekliyor olacağız. Dualarımız seninle.
Sevgilerimle...

10/21/2008  
Blogger tata said...

Papatya'cigim, simdi okudum yazini, ben de pek gezinmiyorum buralarda...
Hosgeldin Dario,herseyin ortasinda sevinc ve mutluluk getirdin.
Sana cok gecmis olsun, fakat tedavilerden iyi sonuc alacagina inaniyorum. Özellikle dünya tatlisi iki yavrunun seni bekledigini bilmek bile seni ayaklandirmaya yetecek.
Keske yakin olsaydik, keske bir ucundan tutabilseydim...
Cok sevgiler Münih'ten!

10/21/2008  
Blogger Oya Kayacan said...

Papatya, sevdiklerimiz var ya, asıl her derde deva olan onlar. Çarçabuk iyi olacaksın, eminim. O güzelim ayakların sahibi hoşgelmiş dünyaya. Mutfağının şenlikli günlerini dört gözle bekleyeceğiz.

10/22/2008  
Anonymous Adsız said...

Çok geçmiş olsun.Çok yakında tekrar sağlığınıza kavuşmanız için dualarım sizinle. Eminim çocuklarınızın ve sevdikleriniz verdiği güçle herşey hal olucak.
Sevgiler,
Funda

10/24/2008  
Blogger Unknown said...

Sevgili Papatya, ben de ara sira sana ugruyor ama yazmadigini gorunce nedense uzun bir tatil yaptigin dusuncesine kapilmistim. Ama bugun gordugum o sevimli ayaklar cok guzel bir haberin mujdecisiymis meger. Seni ve aileni tebrik ediyorum. Allah anali babali buyutsun, hayirli evlat olsun diyorum. Fakat senin hastalik haberin de beni cok uzdu. Ama kazandigin moral ve sevgi yukuyle bu isin ustesinden gelecegine eminim. Cok cok gecmis olsun diyorum. Allah tez elden sifani versin. Iyi haberlerini bekliyorum. Sevgiler.

10/25/2008  
Blogger zinnur said...

Papatya, biran once sagligina kavusmani diliyorum. Sevdiklerin ve minicik bebegin, gucune guc katsin. Bu zorlugu da atlatacak, daha guzel, saglikli ve mutlu gunlere ulasacaksin onlarla beraber.
Sevgiler,

10/26/2008  
Blogger BETUL said...

Ugramasaydin bana goremeyecektim bu postunu Papatya. Bunlar nasil haberler, nasil suprizler, okurken sandalyemden dusecektim. Bir onceki postunu gormustum, breast cancer avareness' la ilgili, sanirim silmissin, icim ciz etmisti, meger hissim dogruymus. Acil sifalar diliyorum sana. Erken teshis edildigine cok sevindim ama, siz yari zorlugu asmissiniz zaten. Bebegin icin de cok cok tebrik ederim. Insallah akilli olur, uslu olur, ve insallah derdine derman olur diger sevdiklerin gibi..
Iyi haberlerini bekliyor olacagim.

Betul
Rustic

10/28/2008  
Blogger Nihan said...

Papatya,
Bebis hosgeldi, ve umarim kotu hastalik da geldigi gibi gider. Sevgiler ve kocaman opucukler

10/29/2008  
Blogger bir dilim bir tutam said...

Tüm yazilan yorumlara bende katiliyorum.Gecmis olsun.Bu illetin ilaci yüksek moral ve sevdiklerinin daima senin yaninda olmalari....Allah sana sevdiklerinle uzun ömürler versin....Sevgiler

10/29/2008  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

HER ŞEY ÖYLESİNE GÜZEL OLACAKKİ KUWETLE HİSSEDİYORUM..
DARİO 2ya SAĞLIKLA BAHT AÇIKLIĞI DİLİYOR BÜTÜN GÜZELLİKLERİ VE İYİLİK MELEKLERİNİ YANIBAŞINA, OMUZ UCUNA BIRAKIYORUM SEVGİLİ PAPATYA.

DUALARIMDASIN..SEVGİLER
NuNu

10/30/2008  
Anonymous Adsız said...

Geçmiş olsun Papatya hanım. Oğlunuz Dario'yu ise Allah bağışlasın.

10/31/2008  
Blogger ruhdagı said...

Geçmiş olsun. Güzel haberlerle dönün mutfağa. Şifanız o tatlı ayaklarda :)

Selamlar.

11/01/2008  
Blogger İpek Kuscu said...

Canım Papatya,
Minik Dario,senin en büyük gücün olacak ,tedavin nasıl geçti ,bitti anlamayacaksın bile,eminim.
Güzel haberlerinle en kısa zamanda görüşmek üzere.
Sonsuz sevgilerim tüm aileye.

11/04/2008  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,
Bebeğinizle birlikte bir ömür mutlu ve sağlıklı yaşayacağınıza inancım sonsuz,dualarım sizinle...Sevgi ve Saygılarımla...Hatice

11/05/2008  
Anonymous Adsız said...

Artık yazmıyorsunuz diye düşünürken, bir tıkla karşımda bu yazınızı buldum. Çok geçmiş olsun. Maya ve Dario size güç verecektir bu zor günlerinizde... Eminim bu günleri sadece kötü bir rüya olarak hatırlayacaksınız, pek yakında...

11/08/2008  
Blogger hayat said...

Sevgili Papatya, gözünüz aydın. Oğlunuza sağlık sıhhat diliyorum. Sizede çok geçmiş olsun.
İnşallah bu zor günleri ailenizden aldığınız güç ve sevgiyle en kısa sürede atlatıp aramıza katılırsınız.
Sevgilerimle...

11/12/2008  
Anonymous Adsız said...

Allahtan acil şifalar diliyorum.
Yeni bebeğiniz size tüm kısmeti ve hayrıyla gelmiştir emin olun.
Neriman Yürek

11/12/2008  
Blogger Ordanburdanhayattan said...

Allah sizi o minik yavruya bağışlasın ve acil şifalar

11/14/2008  
Blogger Sibel said...

Canım Papatyam, artık yazmıyorsun diye nicedir uğramıyordum sayfana.. Sevincim üzüntüme karıştı haberleri okurken.. Ama erken teşhisin ve tabi ki sevdiklerinin o sıcacık desteklerinin senin en büyük şansın olduğunu düşünüyorum ve iyileşeceğine yürekten inanıyorum. Güzel haberlerini bekliyorum canım arkadaşım.
Kocaman sevgiler..

11/26/2008  
Blogger Sibel said...

Ah nasıl unuttum! Ömürlü olsun güzeller güzeli minik meleğin!

11/26/2008  
Blogger Rumeli Kızanı said...

Sevgili Papatya, öncelikle Allah analı babalı büyütsün. Bebeğin çokkk uzun ömürlü olsun inşallah... Ve en kısa zamanda sağlığın kavuşmanı diliyorum. Hayatın kendisi koca bir sınav biliyoruz. Başarılı olman dileğiyle....

11/26/2008  
Blogger Seda'nın Günlüğü said...

Allah acil şifalar versin, birlikte güzel ve sağlıklı bir ömür diliyorum.
Sevgiler

11/28/2008  
Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun

12/04/2008  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar bloglarda gezinirken size rastladım.harika bir bebek resmiyle karsılandım.Allah size harika bir armagan vermis.Size verilen harika armagana neden harika bir armagan vermesin Allah?Allah harika bebeginize BİRLİKTE harika VE uzun omurlu bir yasam gecirecegi ANNE BABA ve KARDESLERİNİ armagan etsin.amin:)
Daha cok tanımak ve ogrenmek icin birbirimize lazımız:)gorusmek uzere.hosca kal:)
http://rafssurprizcisi.blogcu.com/

12/11/2008  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,Çok büyük geçmiş olsun.. Allah en kısa zamnada şifa versin size Ve sizi evladınıza bağışlasın..Minik meleğinizede mutlu uzun bereketli bir ömür diliyorum.. Her daim sevgi ve sağlıkla..

12/26/2008  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar,bloglar alemini gezerken rastladım blogunuza,girit de yaşıyor olmanız ilgimi çekti,bende bir giritli torunuyum(anne tarafım)çok güzel fotoğraflar ve yemek tarifleri elinize sağlık.Bu arada hem güzel hemde üzücü haberleride okudum.Bebeğinizi Allah analı babalı büyütsün ve sizi ona bağışlasın,bir an önce acil şifalar diliyorum.Bundan böyle dualarımdasınız,üzülmeyin başımıza gelen herşey bir imtihan inşallah sizde bu imtihanı başarıyla geçersiniz.Alaha emanet olun,gül yüzünüzden gülücükler eksik olmasın.

12/28/2008  
Blogger La Madame Chapeau said...

Papatya :)

Her şey güzel olacak. Dario gibi güzel...

12/30/2008  
Blogger Oya Kayacan said...

Haydi bir şeyler söyle bize... Yeni Yıl hatırına. Haydi Papatya.

1/01/2009  
Blogger munevver said...

Papatya,

Nasılsın? Güzel haberlerini bekliyoruz bak. Dualarımız, pozitif enerjilerimiz seninle.

Sevgiler İstanbul'dan.

1/04/2009  
Anonymous Adsız said...

PAPATYAAAAAAAAAAA...
Bak bunca sevenin var ,hatta benim gibi seni hiç tanımadan seven onlarca dost.Dua ediyoruz sağlığın için ama hadi bir ses ,bir tık...merakta koyma bizi

1/04/2009  
Blogger birsence said...

canım nerelerdesin...bu yazıyı yazalı çok oldu...çok merakda koydun bizleri...iyiyim yakında döneceğim yaz ekrana hadi sevindir bizi...inan çok istiyoruz iyileştiğinin haberini almayı...bebeğin şimdi sürünüyor belki bize bunlarıda haber vermedin...Allah yanında ve yardımcın olsun...Yaz bize...

1/05/2009  
Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun

3/12/2009  
Anonymous Adsız said...

sevgili papatya bu donemi kucuk darionun sevinci ile ustesinden geleceginize inaniyorum.ins .en kisa zamanda iyi haberlerinizide alacagiz.nesrin

3/18/2009  
Anonymous Adsız said...

Ben uzun zamandir ugramamistim buralara. Cok guzel bir haber ile uzucu bir baska haber birarada. Bebecigin ilik ensesinden operim. Ve en acilinden sifalar diliyorum.

www.elifsavas.com/blog

4/23/2009  

Yorum Gönder

<< Home