Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Pazar, Mayıs 13, 2007

Anne seni çok sevdim!


Bundan güzel bir hediye var mı bu dünyada bana?

Her sabahki gibi parka gitmiştik. Bugün "Anneler günü" olduğunu söyledim Maya'ma. O da bana "Neden?" dedi :) "Bilmem, bugünü bütün annelere hediye etmişler" dedim. "Eve dönünce anneanneyi ve teyzeyi arayalım, tamam mı? Çünkü onlar da bir anne"
"Tamam" dedi...

Koştu, oynadı, sallandı, kaydı Maya'cığım. Sonra bir ara kayboldu bir kelebeğin peşinde. Sonra da koşa koşa yanıma geldi. Minik avucunu bana uzatıp açtı. İçinde minicik sarı bir papatya vardı. "Bu senin" dedi gülümseyerek :)
"Sağol annecim!" diyerek kucakladım onu. O da sımsıkı sarıldı ve sevgisini her zaman ifade ettiği şekilde kulağıma fısıldadı:

"Anne seni çok sevdim!"

Etiketler: ,

15 Comments:

Blogger GANNE said...

Papatyacım geröekten dah agüzel bir hediye olamaz. Anneler günün kutlu olsun. Biricik kızınla nice senelere inşallah. Sevgiler...

5/13/2007  
Blogger Cafe Gusto said...

Sanırım anneler gününün en içteni onlar küçükken oluyor.Benim oğlum da 6 yaşında sabah annelerle ilgili bir şarkıyla beni uyandırdı.Harikaydı..
sevgiler

5/14/2007  
Blogger Bocuruk said...

Ya yerim ben onu maşallah, çok tatlı çok. Benim miniğim 4 yaşında yaşıtlar mı acaba? Benimki de okulda yaptıkları kartı verdi bana daha okuldan alırken. Yani cuma akşamından. Okulun kapısından çıkarken de "eve kadar ben götüreyim anne kaybolmasın" dedi :))
Allah iyilerle karşılaştırsın yavrularımızı, yüzleri hep gülsün. Sevgili Nane,limon Münevver'in dediği gibi bizim de yüzümüzü güldürsünle hep. Anneler günün tekrar kutlu olsun Papatya'cığım:)
Sevgilerimle...

5/14/2007  
Blogger Binnur A. Ö. said...

Ah Papatya
Bu kelime bana nme kadar tanıdık.
Ben kızıma "seni ne kadar sevdiğimi biliyor musun?"derim
O da cümlenin yüklemini yakalar ve olsa olsa bu soruya böyle cevap veriliyor diye sanırım "Sevdim" diye cevap verir bana.
:)
Bu ben de seni seviyorum demektir.
AmA sanırım bunu acıklamaya gerek yok. Hele ki bir anneye.
BEn de senin anneler gününü kutlarım.
Cocuklarımız çoook seneler kutlar bizi inşallah (benim ki ufak daha- babasoını yönlendirmesi ile elimi öptü ama başına koymadı. Ne mi yaptı, kendi elini benim başıma koydu :))

5/14/2007  
Blogger Behiye said...

Çok tatlı çıkmış Papatya, çiçeği de pek hoş...Bayılıyorum kız çocuklarına zaten :)

5/14/2007  
Anonymous Adsız said...

Merhaba papatya, ziyaretin için teşekkür ederim. Zaten siteni ziyaret edip güzel tariflerini okuyordum ama yorum bırakmak bugüne kısmetmiş demekki.

Kızın çok şirin maşallah. Güzel günler geçirmeniz dileği ile..

sevgiler..

(aintabsofrasi.blogcu.com)

5/15/2007  
Blogger Aslı Cin said...

Papatya, anneler günün kutlu olsun senin de, Maya'yı öp bizim için.

5/15/2007  
Blogger daimamutfak said...

Ne güzel bir cümle "Anne seni seviyorum"...Allah ayırmasın..Blogunuz çok güzel..sevgilerimi yolluyorum Ankaradan...Neriman

5/15/2007  
Anonymous Adsız said...

Sevgili papatya sana iadei ziyarete geldim, ama bu benim ilk ziyaretim değil daha öncede gelmiş, çok beğenmiş ama yorum yazmamıştım.Şimdi kızının resmini görünce mest oldum inan, Allah bağışlasın, 41 kere maşşallah, bu nasıl bir güzellik böyle ..
Sana kızınla yaşayacağın onlarca mutlu anneler günü dilerim.
Her zaman geleceğim,
Sevgiler

5/16/2007  
Blogger munevver said...

Papatya, işte duymayı istediğimiz cümle.Bir anne, daha fazla ne ister? Ben de ,oğullarım çizmeye başladıktan sonra hediye ettikleri resimlerini saklıyorum.İnsan nasıl mutlu oluyor değil mi?
Öpüyorum seni ve Maya'yı.Hep mutlu olsun inşallah...
Sevgiyle, Nane Limon

5/17/2007  
Blogger Minik Kus said...

Papatya, masallah ne sevimli bir kizin var. Gecmis de olsa anneler gunun kutlu olsun :) Sevgiler...

5/17/2007  
Blogger hayat said...

Merhaba Papatya, Maya çok tatlı maşallah. Allah nazarlardan korusun.Çocuklarımız zaten bize en güzel hediye değilmi onların bize bir sarılması her şeye değer.Güzel kızını yanaklarından öpüyorum.
Sevgilerimle...

5/18/2007  
Blogger Hanife said...

Gecen gun bu guzel kizin fotografinin altina yazi yazmistim ama bir sorun olmus ki gitmemis.
Anneler gununu yeniden kutluyorum Papatya'cigim.
Maya'yi ve seni opuyoruz:)

5/19/2007  
Blogger Tijen said...

Komşuda pişer'in yaşgünü ve senin anneler günün kutlu mutlu olsun sevgili Papatya. Benim Maya'm da artık bizim memlekette. Yaz için sadece ama hiç değilse uzansam görebileceğim bir yerde diye teselli buluyorum.
Tijen

5/20/2007  
Anonymous Adsız said...

BENİM OĞLUMDA BANA ANNE SENİ SEVDİM VE SEN ANNESİN SEN KOCAMAN ANNESİN DİYOR BEN ONA BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM DEYİNCE O DA BANA HAYIR ENÇOK BEN SENİ SEVECEĞİM DİYOR ONLAR MÜKEMMELLER VE TERTEMİZLER

5/22/2007  

Yorum Gönder

<< Home