Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Cumartesi, Mayıs 05, 2007

Yemek mi yapsak müzik mi? :)

Bazen sebzeleri karşımıza alır "ne yemek yapsam?!" diye düşünürüz.
Ama böylesi hangimizin aklına gelirdi acaba? :)
İnsan yaratıcılığının sınır tanımadığını kanıtlıyorlar.
İşte midemizi değil ama ruhumuzu doyuracak bir tarif.
İlginç müzik aletleri ile Viyana Sebze Orkestrası sizlerle!

Etiketler:

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Canım Papatyam, ne hoş bir sayfa burası. Ben daha önce gelmiştim ziyaretinize.. İzin verirseniz linklerime eklemk istiyorum. Adada yaşadığınız buram buram hissediliyor..

Bu sırada müzik aletlerine, yapılan müziğe bayıldım. EN çokta havuçtan fülütü ve turptan çıkan sesi sevdim :))

Sımmsıcak sevgilerimle...

5/06/2007  
Blogger Papatya said...

Teşekkür ederim Zerrin, her zaman beklerim.

5/06/2007  
Blogger GANNE said...

Papatyacım merhaba,
yogunluktan ziyarete gelmedim sayfanı. Kusura bakma. Tanıştığıma sevindim. Ablanı ve seni hemen linklerime ekledim. Bundan sonra sık sık uğrarım. Ablana da supriz yapıp selamlarını ileterim en kısa zamanda.Sevgiler...

5/08/2007  

Yorum Gönder

<< Home