Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Salı, Ekim 31, 2006

Yine yol gorundu bize...

Komsu kiyidan karsi kiyiya gecme zamani geldi yine...
Aldim kizimi yanima dustum yollara...
Daha katedilecek cok kilometreler (dogrusu deniz milleri) var!
Ruzgar izin verirse, bir gemiden digerine binip varacagiz ikimizin de dogdugu memlekete :)

Ilk firsatta, Izmir'den gorusmek uzere...

12 Comments:

Blogger tata said...

Iyi yolculuklar Papatya, yakinda görüsmek üzere
Sevgiler

10/31/2006  
Blogger Berceste said...

Haydi iyi yolculuklar olsun size, yolunuz acik olsun...

11/01/2006  
Blogger Bocuruk said...

Aaaa ne güzel buraya geliyorsun. İyi yolculuklar ve iyi tatiller, her şey gönlünce olsun :)

11/01/2006  
Blogger cenebaz said...

İyi yolculuklar ve şimdiden hoşgeldin İzmir'e

11/01/2006  
Blogger munevver said...

Papatyacığım,umarım iyi bir nedenle gidiyorsun İzmire.İyi yolculuklar....
Sevgiyle...
nanelimon.

11/04/2006  
Blogger SEDA said...

yeni tarif verip vermediğini sık sık kontrol ediyordum.meğer telaşın varmış.iyi yolculuklar...

seda
tarifname.blogspot.com

11/04/2006  
Blogger Tijen said...

sag salim varmis sevdiklerinize kavusmussunuzdur umarim sevgili papatya!
maya kiz kocaman olmustur herhalde resmini görmeyeli..
tijen

11/10/2006  
Anonymous Adsız said...

selam papatya ,

blogundaki savas fotoğrafıyla ilgili seninle aynı hisleri paylaştığımı söylemek istedim.İnan bana içim kanıyor....

11/14/2006  
Anonymous Adsız said...

selam papatya ,

blogundaki savas fotoğrafıyla ilgili seninle aynı hisleri paylaştığımı söylemek istedim.İnan bana içim kanıyor....

11/14/2006  
Anonymous Adsız said...

Hayırlısıyla gider ve gelirsin inş.

Selam ve sevgiler....

12/04/2006  
Blogger Tuba said...

Yazilarini zevkle okuyorum, iyi yolculuklar, sevgiyle,

12/18/2006  
Anonymous Adsız said...

Siteniz çok güzel ... Tarifleriniz, yazılarınız ...

Biran önce gelin bekliyoruz...

Sevgilerle.

Http://misss.blogcu.com

12/20/2006  

Yorum Gönder

<< Home