Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Pazartesi, Ocak 05, 2009

Yeni Yılda Herkese Herşeyden Önce Sağlık Diliyorum


Başıma gelen olayları ve yaşadıklarımı nasıl oluyor da bu kadar serinkanlılık ve kabullenmişlikle anlatabildiğimi soruyorlar bana. İnsanın karakteriyle mi ilgili birşey ben de bilmiyorum. Elbette çocuklarım, en büyük desteğim. Aradığım umut, onların gözlerinin içindeki ışıkta saklı. Biliyorum ki bana ihtiyacı olan iki minik meleğim var. Benim de onları bu ihtiyaçdan yoksun bırakmaya da hiç mi hiç niyetim yok :)


Sağlığım için endişelenen herkese yürekten teşekkür ediyorum.
Gelişmeler iyi, çok şükür. Kasım başında ameliyat oldum. Biyopsi sonuçları da yılbaşından az önce açıklandı. Koltukaltı lenflerimin temiz çıkması olabilecek en iyi haberdi. Aldığım kemoterapilerle oldukça seyrelen saçlarım da yeniden çıkıyor :) Herşeyden önemlisi kendimi iyi hissediyorum. İçimdeki yoğun duygu birikiminin de etkisiyle, tekrar yazmaya başlayabilirim.

30 Comments:

Blogger pinarbk said...

Merakla bekliyordum gelecek iyi haberleri. O kadar çok sevindim ki...

Bu güzel gülüşünüz hiç kaybolmasın, mutluluğunuz hiç bozulmasın...

1/05/2009  
Blogger kuzine said...

Merhaba Papatya,
uzun zamandır blogları takip edemiyorum.

Şaşkınlığımdan sonra verdiğin güzel haberlere ve gözlerinin içinin gülmesine çok sevindim.

Bebeğiniz analı babalı büyüsün, sevdiklerinizle birlikte uzun, sağlıklı bir ömür dilerim.

1/05/2009  
Blogger FİGEN KARAVAŞ said...

Papatya cım:)
Yeni yıla hos olaylarla girmedik ne yazık ki ama su anda senden boyle guzel enerji dolu bir yazı gormek cok guzel !...
Bence de hiç bırakma bu enerjini iki dunya tatlısı evladın var meleklerin var:) Herseyden once saglık sonra da huzur önemli.
Cok opüyorum ve inan cok sevindim...

Figen Karavaş

1/05/2009  
Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

Papatya'cığım yeni yılın ilk günlerinde aldığım en güzel en mutluluk veren haber senin ki oldu bebişleriniz ve mutlu yuvanızda sağlıkla huzur ve mutlulukla yaşayacağınız uzuuuunnn yıllar dilerim:)
SEVGİYLE KAL...

1/06/2009  
Blogger munevver said...

Çok sevindim seni böyle görünce Papatya. Yüzün hep gülsün inşallah.

Kısa saç da çok yakışmış bu arada.

Maşallah, Dario ve Maya ne kadar güzel.

Sağlıklı günler sana ve herkese.

1/06/2009  
Blogger ipek said...

Papatya, Hiç görmediğim canım arkadaşım..
Hepimizin senden ve hayata bakışından öğreneceğimiz öyle çok şey var ki.. Yazılarını çok özledim. Ve galiba artık kavuşma zamanı:)
yeni yılda güzel tariflerini, ışık dolu fotoğraflarını, sevgi dolu yazılarını bekliyor olacağız.
Küçük meleklerinle birlikte sağlık, mutluluk ve coşkuyla dolu bir yıl olsun..
Sevgiyle arkadaşım...

1/06/2009  
Anonymous Adsız said...

Harikasın... sonunda bir tık değil,süper görüntülerle döndün.Dario ile saçların çok uyumlu olmuş çoook yakışmış.Seni seven dostların hep yanında sevgiyle kal.

1/06/2009  
Blogger tata said...

Sevgili Papatya, gülen yüzünü ve tatli cocuklarini görmek beni nasil mutlu etti bilemezsin.
En önemlisi sevdiklerinin arasinda kendini iyi hissetmen...umarim bir gün tekrar bir araya gelir, tatli sohbetler eder...diger herseyi geride birakiriz.
Tüm ailene sevgiler, cok öpüyorum.

1/06/2009  
Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Papatyacigim,
Sonuçların iyi çıktığına çok ama çok sevindim. 2008 birçoğumuza kötü günleri garip sınavlar getirdi ama 2009 iyi gelecek biliyorum, bak seninle başladı bile!

Sevgilerimle,

1/06/2009  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Papatya,
İyi olmana çok sevindim. 2009 senin için meleklerin ve tüm ailenle birlikte umarım çok daha güzel bir yıl olur.
Sevgilerimle,
Funda

1/07/2009  
Blogger La Madame Chapeau said...

:)

Dario gibi güzel işte o gülümseme :)

İçtenlikle sevindim...

1/08/2009  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Papatya hanım,

Sizin "sessiz" okuyucularınızdanım. Yazılarınıza niye bu kadar ara verdiğinizi hiç bilmiyordum. Geçirmiş olduğunuz hastalığınıza çok üzüldüm ama belli ki hastalık da 2008 gibi geldi gitti,ve de bitti! Şimdi o pek tatlı çocuklarınıza, bu kadar güçlü bir anneleri olduğu için çok şanslı bebişlerinize ve sizi özleyen, sizi anomin olarak seven okurlarınıza zaman ayırma vakti geldi!
Sevgilerimle,

Hatice

1/12/2009  
Blogger Berceste said...

Papatyam, aldigim en guzel yeni yil hediyesi bu guzel haberler. 41 kere Masallah diyorum. O gulen yuzleriniz her daim gulsun, mutluluk, saglik, tum guzellikler sizlerden eksik olmasin... Sevgiler...

1/12/2009  
Anonymous Adsız said...

merhaba, ne zaman geri geleceksiniz diye merak ediyordum. Çok şükür. Gözlerinizdeki pırıltıyı çok güzel.aynı şeyleri 2003 de bende yaşamıştım.Saçlar eskisinden daha çok ve dalgalı çıkıyor.Herşey gelip geçiyor, sağlıkla kalın, Allah sizleri çocuklarınıza bağışlasın.Yazmaya devam.sevgiler/Nesrin

1/13/2009  
Blogger Bocuruk said...

:) Papatya, çok sevindim inan. Maşaallah; sana da, yavrularına da. Allah seni onların başından eksik etmesin. Yüzünüz hep böyle gülsün.
Sevgilerimle...

1/13/2009  
Blogger Oya Kayacan said...

Hay Allah, ben ayın beşinden beri neredeyim? Neden bu güzel habere bu kadar geç kaldım? Hepimizin sağlıklı bir yılda iyiliklerde buluşmasını diliyorum.

1/16/2009  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,
Ben de sizi hep takip eden ama pek konusmayanlardanim. Bir daha yazmayacaginizi sanmistim uzun sure. Bugun tekrar ziyaret edince saskinlik, uzuntu, sevinc bi arada yasadim. Dario bebege uzun omurler diliyorum saglikla. Mayacik ne guzel benimsemis gorunuyor harika bir abla olacak eminim! Icinizdeki enerjiyle, yasama sevincinizle ve sizi taniyan-tanimayan herkesin sevgisiyle eminim ustesinden gelip bize burada nasil basardiginizi anlatacaksiniz.
Sevgimle,
Arzu

1/17/2009  
Anonymous Adsız said...

ben sayfanıza tesadüfen geldim...yazınızı okuyunca da çok etkilendim..sevindiğimi söylemeden çıkmak istemedim.geçmiş olsun.sevgiler

1/30/2009  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Papatya - Uzun süredir bloguna uğramamışım. Şimdi okudum. Çok geçmiş olsun. İyi haberine sevindim. Yeni yazılarını bekliyoruz.

2/01/2009  
Blogger Unknown said...

Sevgili Papatya o kadar sevindim ki iyi haberlerini alinca. Merak edip bir daha bakayim sayfana bir haber var mi dedim ve guzel haber ve resimlerinizle karsilastim. Hepiniz cok tatlisiniz. Insaallah bundan boyle hep iyi haberlerinizi aliriz. Sevgiler.

2/03/2009  
Anonymous Adsız said...

Papatya, cok sevindim bu gulen yuzlere..Yazilarini merakla bekliyoruz. Artik endise yok umit var, ne guzel, ne guzel :)

2/05/2009  
Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun papatyacım ben zaten atlatacağını hissetmiştim ve dilemiştim.Allah seni sevdiklerine ve güzel evlatlarına bağışladı.yeni imajın süper olmuş.yazılarını merakla bekliyorum.KÜBRA

2/20/2009  
Blogger Unknown said...

Hiç durma Papatyacım, aynı hızla devam. Zor zamanlar yaşandı ve geride kaldı. Şimdi iyi ve güzel günler var yaşanacak.

2/23/2009  
Blogger hayat said...

Sevgili Papatya, iyi olmana çok sevindim.Evlatlarınla beraber gülen yüzleriniz hiç solmasın.
Sağlık sıhhat içinde mutluluk dolu bir yaşamanız olsun inşallah.
Sevgilerimle...

2/25/2009  
Blogger tolunay said...

Merhaba,
Blogunuza bugün tesadüfen ulaştım. Önce üzüldüm, sonra sevindim güzel haberlerle. Ben de 3,5 sene önce 29 yaşımdayken, aynı hastalıkla savaştım. Tedavisi esnasında çekilen onca zorluğa rağmen, şimdi sapasağlam ve mutluyum. Kendimi yalnız ve de çok mutsuz olduğum o günlerin arkasından hayat karşıma mükafatımı çıkardı.
Ben buna hep bir sınanma gözü ile baktım. Ve bu sınavdan en yüksek notu almaya çalıştım :)))
Umarım ben de bir gün tüm risklerine rağmen bir bebek sahip olma mutluluğuna ulaşabilirim.
Hayat hep güzelliklerle karşılaştırsın bundan sonra bizleri...
sevgilerimle
(konuşmak, anlatmak, sormak istediğiniz herhangi birşey olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
Benle aynı serüveni, aynı yaşlarda ve benden bir sene sonra yaşamaya başlayan bir dert ortağım var, sadece bu hastalık nedeni ile tanıştığım.
Öncelikle sadece birbirimize moral vermekle başladığımız arkadaşlık yolculuğumuz, bugün kimseye anlatamadığımız, anlatsak da anlayamayacaklarını düşündüğümüz derdimizi sıkıntımızı ve tabii ki mutluluklarımızı paylaştığımız gerçek bir dostluğa doğru hızla yol alıyor.)
Tolunay

3/06/2009  
Blogger Pratik Anne said...

Iyi haberlerinize cok sevindim. Allah sizi kendinize, yavrulariniza ve ailenize bagislamis. Cok gecmis olsun, bu son olsun.

3/10/2009  
Blogger Hanife said...

Sevgili Papatya,
Rahatsizligini ve minik oglunun haberini simdi ogrendim. Cok, cok gecmis olsun.
Daha guze ve umutlu gunlere guzel ailenle kavusman dilegiyle..

3/30/2009  
Anonymous Gül-Ömer (Ebruli) said...

Sevgili Papatya,
Tepekule de Dario nun geliş haberini aldığımız yemeği diliyoruzki yaş gününde tekrarlayabileceğiz.Yorgo yu seni ve tabii ki çocukları kucaklıyoruz.

3/31/2009  
Anonymous Gül-Ömer (Ebruli) said...

Sevgili Papatya,
Tepekule de Dario nun geliş haberini aldığımız yemeği diliyoruzki yaş gününde tekrarlayabileceğiz.Yorgo yu seni ve tabii ki çocukları kucaklıyoruz.

3/31/2009  
Anonymous ipek aral kişioğlu said...

Merhaba,

Gerçekten çok güzel ve büyük emek sarfettiğiniz bir yemek blogunuz var. Neden blog ödülleri 2009′a katılmıyorsunuz?

http://2009.blogodulleri.com/

Selamlar

İpek

4/03/2009  

Yorum Gönder

<< Home