Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Salı, Haziran 05, 2007

Sevdiklerinize Nuh'un gemisinde yer ayırtın!

joinNoah

Greenpeace Türkiye, Küresel Isınma konusunda dikkatleri çekmek için bir süredir bu proje üzerinde çalışmaktaydı. En sonunda umudun ve uyarının sembolü Nuh’un Gemisi’ni Ağrı Dağı’nın tepesinde inşa etmeyi başardı! 10 metreye 4 metre boyutlarındaki gemi dört haftada inşa edildi ve 31 mayıs günü ziyaretçilere açıldı. Nuh'un Gemisinde siz de sevdiklerinize bir yer ayırtabilir, onlara ait bir fotoğrafla bu projeye katkınızı ölümsüzleştirebilirsiniz!

Benim de birkaç hafta önce bu projeden haberim oldu. Bakın Mayacığım sardunyalı fotoğrafıyla şimdiden yerini aldı bile :) Sizin de tek yapmanız gereken yukarıdaki resme kliklemek.

Etiketler: , ,

4 Comments:

Blogger Selen said...

Papatyacığım,
Uzun zamandır uğrayamadığım ve sarı tariflerden mahrum kaldığım bloguna geldim ve ancak Nuh'un gemisi haberini okuyabildim. Tariflerine ise dikkatimi vererek uzun uzun okuduktan ve not ettikten sonra yorum yazmak istiyorum. O nedenle sadece bir 'merhaba' diyorum. Arkası Pazartesi... :))

6/08/2007  
Blogger Binnur A. Ö. said...

Sevgili Papatya,
Aslında bugun tasınıyoruz. Ancak daha kamyoncular gelmedi. BEklerken tesekkur edeyim PApatya'ya dedim.
sevgiler

6/10/2007  
Blogger Selen said...

Ben geldiiiiiimm :)
Bu renklere göre tarifler konulu girişimin çok hoşuma gitmişti Papatyacığım. Blog dünyasında yapılan farklılıklar hepimize bir hareket getiriyor. Sarı rengin yaza uyumu harika, tariflerine ise bayıldım. Ben hardalı hamburgerin içinde severim sadece. Ev yapımı hardal fikri ise katkı maddesiz olacağından çok iyi bence. Dondurma ve kek de çok güzel görünüyor. Yeni tarifleri de bekliyoruz canım.
Karşı kıyıdan sevgiler

6/11/2007  
Blogger Unknown said...

Slm papatya sen çok duygusal ve iyi bir annesin bunu söylemeden geçmek istemedim ben girit iraglio hakkında araştırma yaparken siteni fark ettim çok güzel bir site hazırlamışsın bir şeye takıldım bende hatırlıyorum komşuda pişer bizede düşer bu eskiden türklerde vardı ama artık yok bay.

1/17/2009  

Yorum Gönder

<< Home