Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Salı, Aralık 04, 2007

Bergamot



"Onu ne ilk görüşüm ne de ilk elime alışım. İlginç olan bu kadar büyüğünü ve yeşilini ilk defa görüyorum. Bakalım bilebilecek misiniz bu nedir?" demiştim.

İlginç tahminlerde bulunanlar da oldu, doğru tahmin eden de. Bu ne brokoli ne limon ne de avokado :)
Evet, bu gördüğüm en büyük bergamotlardan biriydi. Kendisi çoktan reçel oldu :)



Şimdiye kadar aldıklarımızsa hep yukarıdaki renklerde ve boyutlarda oluyordu. Reçelinin tarifini daha önce yayınlamıştım.

Etiketler: ,

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

Bergamut!
Kokusu taaa buralara kadar geldi sanki...
Sevgiler...
Hülya.

12/04/2007  
Anonymous Adsız said...

brokolinin üstten görünüşümü ...

merak ettim doğrusu ...:)

www.misssgibi.com

12/04/2007  
Blogger ipek said...

AAAA bu ne? Gerçekten bergamut mu?

12/05/2007  
Blogger gastronot said...

limon bence

12/06/2007  
Anonymous Adsız said...

ya bergamut, ya limon, ya da avokado ????

12/07/2007  
Blogger Melek* said...

reçelleri afiyetle yiyin gari...

12/11/2007  
Anonymous Adsız said...

taniyamadiginiz otun ismine bizim koyde gelin parmagi derler .cok lezzetliymis .bende bahceme ektim bu sene yiyecegiz insallah .

3/02/2008  

Yorum Gönder

<< Home