Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Perşembe, Ağustos 31, 2006

Kalbim İzmir'de kaldı...

Yıllardır çektiği ağrılarına ilaçların artık deva olmayacağını anlayan doktorlar, annemin ameliyatına ne yazık ki biz Girit'ten döndükten 3 hafta sonra karar verdiler. Orada olmayı çok isterdim ama tekrar gidebilme imkanım yok. Çok şükür ki benim yerime, elinden gelenin en iyisini yapacağından emin olduğum kardeşim Bahar orada, annemin yanında olacak. Tek tessellim bu...
Orada, annemin yanında olamamamın yüreğime getirdiği ezikliği hafifletmek için uğraşıyorum günlerdir. Kızıma sarılıyorum bol bol... Günler sonra blogumu güncelledim, güzel mailler, yorumlar aldım. Dostlarımla birlikte oldum. Her gün yatıyorum kalkıyorum, yürüyorum, okuyorum, yemek yapıyorum ama aklımda hep aynı düşünce; yanında olmayı çok istediğim annem.
Biraz önce Bahar arayıp, annemin ameliyata girdiğini söyledi. Herşeyin yolunda gitmesini ve bir an önce iyileşmesini dilemekten başka şey gelmiyor elimden...
Böyle durumlarda anlıyor insan, uzakta olmanın ne kadar zor olduğunu...
Bir kuş gibi uçup gidebilseydim...

İnşallah herşey daha iyi olacak...

19 Comments:

Blogger Koyubeyaz said...

gecmisler olsun... insallah hersey yolunda ve duzgun bir sekilde sona erer...

8/31/2006  
Anonymous Adsız said...

okurken öylesine üzüldümki, heryerim buz gibi oldu. hemen gözümün önüne biricik annecigim geldi. annemle babam 24 sene sonra 2000 yilinda türkiyeye kesin dönüs yaptilar, simdi onlarda izmirde yasiyorlar. ben esimle ve oglumla isvicredeyim. ALLAH korusun bizimde basimiza böyle bir durum gelse, istedigim zaman türkiyeye gidebilme imkanim yok. ALLAH sifasini versin ve dilerimki bir an önce sagligina kavussun. kelimelerin yetersiz kaldigi bir durum.... metin ol ve annen icin bol bol dua et. baska ne gelirki elden? isvicreden sevim

8/31/2006  
Anonymous Adsız said...

Bir kuş gibi uçup gidebilseydim...

Bu cümle herşeyi özetlemiş bence...Bu kelimelerin anlamını öylesine içten hissettim,öyle derinden vurduki beni..Benimde bazen bütün kalbimle bunu dilediğim,istediğim geldi aklıma..Kendimi sizin yerinize koydum şuan ve gerçekten hayırlı haberler diliyorum..Çook içten..

8/31/2006  
Anonymous Adsız said...

Bir kuş gibi uçup gidebilseydim...

Bu cümle herşeyi özetlemiş bence...Bu kelimelerin anlamını öylesine içten hissettim,öyle derinden vurduki beni..Benimde bazen bütün kalbimle bunu dilediğim,istediğim geldi aklıma..Kendimi sizin yerinize koydum şuan ve gerçekten hayırlı haberler diliyorum..Çook içten..

8/31/2006  
Anonymous Adsız said...

Papatyacım,çok geçmişler olsun.yüreğini ferah tut ve herşeyin iyi olacağına inan ve öle düşün.tabiki gönül isterdiki annenin yanında olasın ama imkanın olsa zaten giderdin.eminim annen senin dualarını hissediyordur.Umarım ameliyatı başarıyla geçer ve sağlığına kavuşur.TEkrar geçmiş olsun canım.
izmirden sevinç

8/31/2006  
Blogger sammy said...

Papatya;
çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede güzel haberlerini alırsın:)

8/31/2006  
Anonymous Adsız said...

4 yıl önce benzer bir durumdaydım ben de... Ben Londra'da annem Yunanistan'da hiç tanımadığı bir şehirde ameliyat oluyordu. Yanında sadece babam vardı...
İyi şeyler düşün ve sabir diliyorum sana...

8/31/2006  
Blogger Doruk said...

Annen çok iyi olacak, siz Maya'yla yine Türkiye'ye geldiğinizde çoktan toparlanmış, sizi kucaklıyor olacak. Lütfen üzme kendini.

8/31/2006  
Blogger ZeYNeP said...

Papatya cım , çok üzüldüm.Uzakta olmak bu durumlarda cok zor, ama diren olurmu. Su anda saglık durumu nasılacaba, benim İzmir de yapabilecegim bir sey varmı canım.Bhar la konustugunda lütfen ilet, ne itiyac olursa arasın beni, ama Cafe den ama cepten.İzmir grubumuz var biliyorsun en kotu onlara danısırız ihitiyacımız olanı ok. Meraktayım. Bahar ada gecmiş olsun dileklerimi iletiyorum. ACİL SİFALAR OLSUN İNSALLAH CANIM.:(

Figen

8/31/2006  
Anonymous Adsız said...

canım işallah anneciğin iyi olur okurken çok duygulandım dua ettim inan ..bir vakit bende senin yaşadıklarını yaşamıştım..izmirdeyim yapabileceğim bir şey olursa bir mail at yeter...ii haberlerini bekliyoruz...aslı

8/31/2006  
Blogger hanimiş said...

Hayırlı haberleriniz bekliyoruz.. Çok geçmişler olsun.

9/01/2006  
Blogger munevver said...

Papatyacığım,anneciğine şifa,sana da dayanma gücü versin Tanrım.Senin de dediğin gibi her şey iyi olacak....

9/01/2006  
Blogger Pia said...

gecmis olsun, acil sifalar dilerim. Hem, 'gorelim mevla neyler, neylerse güzel eyler'

9/01/2006  
Blogger Nilüfer said...

Papatyacım, annene çok geçmiş olsun, Allah şifa versin. Gönlünü ferah tut inşallah iyi olacak ve siz gittiğinizde çok daha rahat kucaklayacak Mayacığı ve seni...
Sevgiler

9/01/2006  
Blogger YesilErik said...

Papatya, acil sifalar diliyorum annenize. Gecmis olsun cok.

9/02/2006  
Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

PAPATYACIĞIIIM;
Gerçekten çok üzüldüm büyük büyük geçmiş olsun anneciğinede allah şifa versin sakın endişelenme biz en zor anlarda sevdiklerimizin yanın da olamasak ta unutmaki tanrının elçileri melekler herzaman onların yanındalar sen de gönlündeki güzel meleği anneciğine gönder anneler çocuklarından gelecek her esintiyi duyarlar ve güç alırlar;))
Bizi de fazla endişelendirmeden güzel haberleri biran önce ver olurmu;)Küçük kızını ve seni öpüyorum eşine de sevgiler.
SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KALIN...

9/02/2006  
Blogger Nezaket said...

Umarim bu gunleri atlatip annen sagligina kavustugunda ve birbirinize sarildiginizda herseyi untup gideceksiniz. Cok gecmis olsun, acil sifalar dilerim.

9/03/2006  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Papatya, dilerim annenin iyilik haberlerini en yakin zamanda aliriz ve yillardir cektigi agrilardan eser kalmaz ameliyatin sonunda.

9/04/2006  
Anonymous Adsız said...

Bush and the Republicans were not protecting us on 9-11, and we aren't a lot safer now. We may be more afraid due to george bush, but are we safer? Being fearful does not necessarily make one safer. Fear can cause people to hide and cower. What do you think? Is killing thousands of innocent civilians okay when you are doing a little government makeover?
If ever there was ever a time in our nation's history that called for a change, this is it!
The more people that the government puts in jails, the safer we are told to think we are. The real terrorists are wherever they are, but they aren't living in a country with bars on the windows. We are.

2/16/2007  

Yorum Gönder

<< Home