Komşuda pişer bize de düşer

Eskiden evde pişenden yan komşuya tattırmak, sonra da tabağınıza koyulmuş yepyeni bir lezzetle bir gün komşunuzu kapıda buluvermek o kadar da ender bir şey değildi. Tabağınız elimde kapınızı çalıyorum... Bakalım bu size ne kadar tanıdık gelecek, komşuda pişenden size ne düşecek?!...

Pazartesi, Eylül 04, 2006

Çok şükür, annem bugün öğlen hastaneden çıktı. Doktorunun durumunu iyi bulması ve sonunda evine dönmüş olmanın mutluluğu, ona daha da moral verdi. Artık yapılan ameliyatın, derdine ne kadar deva olduğunu zaman gösterecek. Şu anda durumunun iyi olduğunu bilmek bile yüreğime su serpiyor...

Bu üzüntüyü ve uzaklarda olmanın sıkıntısını benimle paylaşan, mail gönderip, mesajlar bırakan tüm dostlarıma yürekten teşekkür etmek istiyorum. Özellikle elden birşey gelmediği zamanlarda üzüntüler, paylaşılmazsa daha da katlanılmaz oluyor. Tekrar teşekkürler...

29 Comments:

Blogger Yesim said...

Papatyacım çok çok geçmiş olsun öncelikle, ameliyatın iyi geçip de annenin eve dönmesine sevindim, bundan sonra daha da iyi olur inşallah.
Sevgiler,

9/04/2006  
Blogger ZeYNeP said...

Papatya cım cook sevindim.HAyırlısı ile inşallah daha iyi olur anneciğin.. ACİL SİFALAR DİLİYORUM TEKRAR İYİ HABERE COK SEVİNDİM COK...

Figen

9/04/2006  
Blogger Zeynep Seda said...

Papatyacim,

Cok cok cok gecmis olsun. Allah acil sifalar verir annecigine umarim. Ne kadar uzuldugunu cok iyi anliyorum, cok yakin zamanda benim annemde hastane odasindaydi. Uzakta olmak cok cok zor, cekmeyen anlayamiyor malesef. Annecigin artik iyiymis bak, uzulme sen de daha fazla!

Mayacigi bir kere de benim yerime op olur mu?

Sevgiler...

9/05/2006  
Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

MERHABA PAPTYACIĞIM;
gÜNLERDİR BLOĞUNA GİRİP GÖZATIYORU YENİ BİR HABER VAR MI DİYE VE ŞİMDİ DERİİİİN BİR OHHH ÇEKTİM DOĞRUSU;)aNNECİĞİNA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM UMARIM ZAMAN ANNECİĞİNİN İYİLEŞMESİ İÇİN HIZLI ADIMLAR ATAR.SENİNDE GÖZÜN AYDIN;)
SEVGİYLE SAĞLIKLA KALIN...

9/05/2006  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Papatyacım, annenin durumunun iyi olmasına çok sevindim, inşallah gün geçtikçe daha da iyi olur. Allah acil şifalar versin.
Sevgilerimle.

9/05/2006  
Blogger tata said...

sevgılı Papatya'cıgım,
Su anda tüm haberlerını okudum. Aynı zamanlarda aynı seylerı yasayıp, aynı dugularla savastık sayılır. Neyse kı haberler ıyı. Daha da ıyı olması dılegıyle. Sevgıyle öpüyorum.

9/05/2006  
Blogger cenebaz said...

İzmir'deki Yunanca kursları ile ilgili bilgi araştırıken bloğuna rastladım.Annene çok geçmiş olsun. Biz de annemin sağlık sorunları ile uğraşıyoruz şu an. Şükür ben yanındayım. Haklısın insanın aklı kalıyor annesinde.

9/05/2006  
Blogger Pia said...

sevgili papatya, insallah daha da iyiye gider annenin durumu, sevgiler

9/05/2006  
Blogger Papatya said...

Sevgili Yesim, Figen, Zeynep Seda, Zuhal, Pembeli, Tata, Cenebaz ve Pia,
ilginize ve iyi dileklerinize çok çok teşekkür ediyorum.
Ne iyi dostlarsınız :) Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum...


Tatacım, evine döndün mü??? :)

9/05/2006  
Blogger Pareo Anne said...

papatyacım, uzun zamandır kendi derdime düşmüş, bloğuna uğramamışım.
çok geçmiş olsun arkadaşım. annenin iyi olduğuna sevindim.inşallah ameliyat sonrası daha da iyi olur.
ne zaman döneceksiniz izmire, malum yaz bitiyor yavaş yavaş.
çok öptüm

9/05/2006  
Blogger Dilek'ce said...

Papatya ben kacirmisim Annenin rahatsizligini, cok gecmis olsun! Gözünüz aydin ve umarim hep iyi haberlerini alirsin annenin.
Sevgiler

9/06/2006  
Blogger tugce:-) said...

çok çok sevindim annenin iyi olmasına. inan merakla beliyordum bu yazıyı, acaba nasıl oldu diye hep baktım sitene. çok geçmiş olsun. umarım bundan sonra hep iyi haberler ve güzellikler olur yaşamında

9/06/2006  
Blogger munevver said...

Papatyacığım,iyi haberler almandan çok mutlu oldum.İnşallah geçip,gitmiştir ve rahata kavuşur anneciğin.Seni ve Maya'yı öpüyorum.

9/06/2006  
Blogger Tijen said...

geçmis olsun annecigine. bir daha da hastalik, hastane haberleri gelmesin insallah.
geçen hafta çok kulaklarini çinlattik çigdem ve katarina'yla. bakalim maya'cikla ne zaman tanisabilecegim?
tijen

9/06/2006  
Anonymous Adsız said...

Çok sevindim iyi haberlerine.. Umarım bundan sonra sağlıklı ve mutluluk dolu bir yaşamı olur anneciğinin. Çok çok geçmişler olsun.

9/06/2006  
Blogger Berceste said...

Iyi haberlere cok sevindim, insallah ameliyat derdine deva olur, yasadiginiz s1k1nt1l1 gunler de bitmis gecmis olur, en kisa zamanda annenizle gorusebilmeniz dilegi ile...

9/07/2006  
Anonymous Adsız said...

Papatyacım merhaba, kandilin mübarek olsun, umarım anneciğin daha iyidir...Allah annene acil şifalar versin.
Sevgiler.

9/07/2006  
Blogger Behiye said...

Papatya, çok geçmiş olsun. Uzakta olmak, hem zor anlarda hem de mutlu anlarda da zor. Her ikisini de paylaşamıyorsun dilediğince:( Tekrar şifalar dilerim, sevgiyle.

9/07/2006  
Blogger Papatya said...

Sevgili Zeynep, Dilek, Tugce, Munevver, Tijen, Isil, Berceste, Pembeli ve Behiye,
ictenlikle soylenmis iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim...
Annem gun be gun daha iyi oluyor, bunu duymak da beni mutlu etmeye yetiyor.
Sevgiler,
Papatya

9/08/2006  
Blogger evcilkedi said...

Merhaba Papatya, gecikmiş de olsa geçmiş olsun dileklerimi kabul et. Umarım annen tam anlamıyla sağlığına kavuşur, senin de endişelerin biter. Uzakta olmanın en berbat tarafı bu hastalık zamanları zaten. Yanaklarından öpüyorum, sevgiler
Tülin

9/08/2006  
Blogger mom said...

annene cok gecmis olsun papatya
boyle durumlarda uzakta olmak zor bir durum olmali,annenin durumunun iyi olmasina cok sevindim

9/08/2006  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,Annenizin iyleşmesine çok sevindim.Çok geçmiş olsun,bir daha böyle sıkıntılar yaşamamınızı diliyorum.Benim de sizin gibi kalbim hep İzmir'de.Babamın hastalığı nedeniyle sık sık İzmir'e gidmeme rağmen,aklım sürekli orda.Tabi ben sizden daha şanslıyım,en azından Kayseri'de yaşıyorum. Bana da misafir olursanız sevinirim.Bloğumun ismi de Kalbim İzmir'de kaldı,üstelik...

9/09/2006  
Blogger Hanife said...

Merhaba Papatya,
Cok cok gecmis olsun. Mesajim cok gec oldu, ama yeni okudum daha sayfani, umarim annen sagligina yaniden kavusmustur..

9/10/2006  
Blogger Unknown said...

Çok geçmiş olsun Papatya. Annene acil şifalar diliyorum. Sevgiler, Pınar

9/11/2006  
Blogger Papatya said...

Sevgili Tülin, Yonca, İzmirlim, Hanife ve Pınarcım,
geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Annem bu bloglar sayesinde hiç tanımadı o kadar çok insandan iyi dilekler, dualar aldı ki sanki hepsi etkisini gösterdi de her geçen gün daha da iyi oluyor :) Telefonda konuştuğumuzda "ben gerçekten iyiyim, beni hiç merak etme" dediğinde yüreğime su serpiliyor, öyle ferahlıyorum ki...
Buraya yazan yazmayan, aklından geçiren, düşünen herkese çok teşekkür ederim... sağolun!
Yürekten sevgilerle,
Papatya

9/12/2006  
Blogger Zeynep B. said...

yokluğumda neler olmuş böyle. çok geçmiş olsun inşallah. bir daha uğramasın hastalık sizin cenahlara...

9/12/2006  
Blogger NAZLICA said...

Sevgili Papatya; Şimdiye kadar yorum yazmasam da arada bir uğrayıp,yazılarını okuyordum. Annenin hastalığına çok üzüldüm, hele uzakta iken insan nasıl evhamlara kapılır bilirim. Neyseki iyi haberlerle çıkmış,umarım operasyon derdine deva olmuştur.Tekrar şifa dileklerimi ve sevgiler gönderiyorum.

9/13/2006  
Blogger Unknown said...

Sevgili Papatya,
Kendi derdin yetmiyor gibi gelip benimkine de ortak oldun.
Tanışmasak da kocaman bir yüreğin olduğu belli.
Annen için çok sevindim. İyi bakım lazım şimdi ona. Kısa sürede toparlanır Papatya'cığım. Sen hiç merak etme.
Dediğin gibi paylaşmak her zaman güzel. Sevgiler, Pınar

9/14/2006  
Blogger Papatya said...

Sevgili Zeynep döndün demek.. Yaa sen yokken neler oldu ve geçti çok şükür!

Uğrayıp da duygularını paylaştığın için çok sağol sevgili Nazlı :)

Pınarcım,
derdini anlatabilmek, karşındakini anlayabilmek ve gerçekten paylaşabilmek bazen yüzünü hiç görmediğin insanlarla daha kolay olabiliyor. Şahsen tanışmış olmak yetmiyor bazen karşındakinin seni "anlayabilmesi için". Gönüller bir olmalı çünkü... öyle deği mi?

Çok teşekkürler... Sevgiler,
Papatya

9/14/2006  

Yorum Gönder

<< Home